Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Składanie reklamacji
Zgodnie z obowiązującą gwarancją, masz 24 miesiące (2 lata) na reklamację produktu.

W celu zwrotu towaru lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. wypełnij formularz zwrotu/reklamacji uzupełniając wszystkie dane
  2. dołącz do przesyłki potwierdzenie zakupu z numerem zamówienia
  3. odeślij produktu na adres Personal Mechatronics Sp. z o.o., ul. Stanisława Lema 13/20, 80-126 Gdańsk (z dopiskiem numeru zamówienia)

dokonując zwrotu towaru: należy odesłać kompletny sprzęt w oryginalnym pudełku wraz ze wszystkimi akcesoriami. Jeśli zwrócone urządzenie będzie miało ślady używania lub będzie posiadało ślady uszkodzeń, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy urządzenia i przywrócenia sprzętu do pierwotnego stanu. Firma dokona potrącenia z pieniędzy należnych do zwrotu dla klienta.

składając reklamację: należy odesłać wszystkie elementów które są w Państwa posiadaniu (pudełka, akcesoria, inne) – to ułatwi proces weryfikacji usterki.

Uwaga! W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod nr telefonu: 

+48 602 714 757 lub pisząc na maila: reklamacje@emdrlink.pl 

 

© EMDRLINK 2022 :: All rights reserved​

Scroll to Top
Przewiń do góry